♥ MY WORDS ♥
Kadang² Allah hilangkan matahari dan mnurunkan hujan juga petir .puas kita menangis mencari matahari . Rupa² nya Allah ingin menghadiahkan kita pelangi.
Zuliyanie Aniey: ♥ n o t h i n g ♥

♥ n o t h i n g ♥

hyep , lama rasa nya xda update blog ni , konfom la bhabuk . eheheh ! actually , aku lupa password blog . urghh gila jugaa , ntah apa yg d ingat . dari td usaha cri password ALHAMDULILLAH , jumpa juga password . tjumpa dalam buku note ku . hehuwww :) disebabkan bosan yang agak melampaui nahh sanggup aku mbongkar balik suma note kecik aku , nasib la ada bawa balik umah .
By the way , sekarang ni aku jadi PENGANGGUR . huhh makan tido jak keja tapi xgemok² . risau pun ada dengan badan ni , penyakitan kali . kahkahkahh ! jap² tengah menaip ni aku dengar orang menangis , makkk aiii takut siott tapi mata ku belom mengantuk lagi ni . laparrr !! even dah makan tadi . ada la hamba Allah tu baek sangat sanggup tggu aku tido , borak² dengan dia d chat , xlah bosan sangat . kesian plak diaa . dia cakap xgentle la lelaki tinggalkan or biarkan pempuan sendiri . amboi² ☻
Now , i'm back SINGLE 
tiada suda tuh couple² , oncall 24jam , msg sayang² 
sedih la jugaa . hermm xmau crita laaa . tggu ada feel . kahkkkahhh !
by the way , aku rindu tu orang c Ambie 
 k la bai . 

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Menjenguk Blog Saya ♥


♥ Klik Button Like Jika Suka ♥

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
TULIS AYAT COPYRIGHT KORANG KAT SINI