♥ MY WORDS ♥
Kadang² Allah hilangkan matahari dan mnurunkan hujan juga petir .puas kita menangis mencari matahari . Rupa² nya Allah ingin menghadiahkan kita pelangi.
Zuliyanie Aniey: ♥ i am on final destination of my diploma study ♥

♥ i am on final destination of my diploma study ♥





semester ini semester terakhir aku untuk menghadapi final bagi pelajar diploma. betul-betul terakhir. fuhh!

alahai pening kepala dengan paper² gilerrr ni .  

dan baru semalam untuk aku cuba lah rajin sikit siapkan final project. haih . malas sungguh budak kecik ni 
.sem ni jugak banyak terkejar2 + banyak tido malam yang dikorbankan...hehe...sebab ada banyak sangat 
keja . sekarang ni aku tengah busy dengan online . hahah ! bukan nak study pun . even ada 3 paper jaa, tapi dia puny dugaan tu macam ,mengadap perang dunia ke-2. paper tak banyak so memang amat merisaukan untuk orang malas study macam aku ni. makin nak habis belajar, makin risau lah. takut sangat pointer makin jatuh. bukan senang nak up kan pointer tuh. Actually, minggu ni jugaa kami study week . hhaha ! for me not "STUDY WEEK" but " RELAX WEEK" . aku ni haaa nda sabar nak check in bagasi . nak kemas semua baju² yang b'sepah kat dalam loker tuh . nak buang semua kertas² yang x dguna daaa . haha ! bye² Kamsis Desa Serapi . bosann oiii hari² jalan area cni jakk kat hutan lagi yang penuh dengan nyamuk , segala kumbang², tandas yang eyuwww . tahan hati jakkk aku taukk. penat dah 3 tahun kat cni , rasa nak balik jak skrg ni . heshhh !! dah lah, aku dah penat nak taip, nanti lepas settle final exam, aku akan berusaha untuk aktif balik dalam bidang ber-blogging. hehehe (^_~)v  Banyak drama sangat sem ni..belajar banyak benda..mematangkan diri ini...semakin memahami realiti kehidupan ini sikit demi skit..untuk menjadi seorang yang sabar dan tabah dalam menempuh segala rintangan hidup :)


jadual final exam 

18 november 2012 - Visual Basic. Net
20 november 2012 - Network Design
21 november 2012 - Network Security

26 - 30 november 2012 - bootcamp ICND2

p/s: paper habis awal, tapi still duk berkampung lagi kat kuching ni sampai 15 disember 2012 . kesian tak?

**GOOD LUCK TO ALL POLIKU STUDENTS FOR YOUR FINAL EXAM**


♥ STUDY WEEK ♥


♥ FINAL EXAM ♥

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Menjenguk Blog Saya ♥


♥ Klik Button Like Jika Suka ♥

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
TULIS AYAT COPYRIGHT KORANG KAT SINI