♥ MY WORDS ♥
Kadang² Allah hilangkan matahari dan mnurunkan hujan juga petir .puas kita menangis mencari matahari . Rupa² nya Allah ingin menghadiahkan kita pelangi.
Zuliyanie Aniey: SELAMAT HARI RAYA

SELAMAT HARI RAYA


SELAMAT HARI RAYA
ku tujukan kan kepada family t'cinta , sahabat handai , sahabat blogger , sahabat fb , sahabat twitter
di kesempatan ini , aku menyusun sepuluh jari memohon maaf jika t'kasar bhsa , t'lepas cakap yg myakitkan hati dan semua salah silap sebelum ni  

Pagi ini aku sempat lagi m'buat entri pada blog xseberapa ini .
Allahuakbar , alhamdulillah ! syukur kepada Allah kerana beri aku & keluarga tuk b'nafas d bumi ini . dan memberi kesempatan untuk beraya pada tahun ini walaupun perayaan tahun ni aku tidak b'sama keluarga t'cinta .
Ohhhh Tuhan ku , aku sangat merindui mereka d rumahhh 
aku mau sangat nak beraya ngan dorang
pegi b'jalan ngan keluarga
cium tangan mak, bapa dan adik².
Untung la kan kamu² yang balik beraya ngan family ?
Mesti seronok kan ? dapat jalan sama²
cium pipi mak n bapa 
auchhhh ! t'sentuh hati ku
sayu nya hati bila dengar takbir awal pagi tadi
sebak ny dada bila dengar lagu raya
pilu nya hati bila tingu orang laen bsama keluarga

Alhamdulillahh , syukurr ! aku d beri peluang b'sama kelurga org laen
aku beraya dengan keluarga lain , walaupun aku berasa laen sikit
tapiiiiii .. tu bukan la penghalang aku tuk beraya 
yang penting aku nak ilangkan kesedihan d hatiii
nak makan puas²
Ya laaaa bukan perna pun beraya kat negeri orang 
Ya aku akui , memang b'beza beraya kat Kuching n Sabah

kat kuching ~ malam raya sangat best :) rasa macam sambut tahun baru
semalam , dalam kol 9 lebih . aku, kawan & family nya sempat lagi round² tengok orang main mercun , bunga api
. Wahhhh ,, seronok nyaaaa

hermm . oke dulu entri kali ni 
okee baii nak jalan lukkkk :)

SELAMAT HARI RAYA



♥ Terima Kasih Kerana Sudi Menjenguk Blog Saya ♥


♥ Klik Button Like Jika Suka ♥

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
TULIS AYAT COPYRIGHT KORANG KAT SINI