♥ MY WORDS ♥
Kadang² Allah hilangkan matahari dan mnurunkan hujan juga petir .puas kita menangis mencari matahari . Rupa² nya Allah ingin menghadiahkan kita pelangi.
Zuliyanie Aniey: RAYA KU DI RANTAUAN

RAYA KU DI RANTAUAN



Alhamdulillah , aku masih diberikan nafas untuk merayakan HARI RAYA yang KE-4 dan semoga aku dipanjangkan umur . AMIN YA ALLAH :) 

Syukur , hari raya kali ni cukup meriah walaupun dengan keluarga angkat . tapi aku dah anggap mereka seperti keluarga aku sendiri . terima kasih banyak² 
Memang jauh beza nyaa bila time raya kat sini 
bila aku tingu mereka b'salaman dengan keluarga mereka , sebak rasa d dada . rasa nak nangis jak bila minta ampun sesama keluarga , peluk² . ALLAHUAKHBAR ! hanya Tuhan yang tahu perasaan aku time tuh . 
Rasa nak nangis , tapiiiii segan juga la nangis time tu . Keluarga Ummi ramai sangat . aku paksa kan diri untuk senyum d depan mereka .
Ketika dorang tengah buzy b'salaman , bapa kol dan cakap selamat hari raya 
ya ampunnnn , keluar airmata aku time tu . aku rasa nak balik , nak cium tangan mak , bapa tapi apakan daya 
AKU ANAK PERANTAU yang mencari ilmu 
xpa , aku korbankan semua nya walaupun pahit aku rasakan 
sedih jak perasaan bila bapa cakap , semua family ada datang ramai² kat rumah 
aku cuma dapat katakan . Wahh bez nya kamu b'kumpul . aku jak yg kurang kat situ 
time tuh suara aku memang xdpt tahan dah 
tapi aku tahuu , bapa aku tau aku nangis 
bapa ku cuba m'ceritakan cerita yg buad aku gembira 
tiba² tanya bila balik
urghhh ! lari topikkk laaaa 
nevermind , walaupun mereka jauhh dari pandangan mata ku tapi mereka la yang paling dekat dengan hati ku
aku rindu mereka :'(


di kesempatan ini lagi , aku nak minta ampun daru hujung rambut hingga hujung kaki pada mak , bapa
kalo ada yang m'guris perasaan mak , bapa dengan sikap ku
ter'kasar bahasa
ter'lebih emosi 
ter'kurang ajar
Ampun kan segala dosa anak mu sejak dari kecil
halalkan makan minum ku
sesungguhnya , kamu berdua la yang membawa aku ke dunia ini
terima kasih banyak² mak , paaakk
InsyaALLAH , aku akan bawa kejayaan pulang nnt 
doakan anak mu d sini
aku rindu kamu berdua 


okehhh , aku xda cerita dahhh so aku just tunjuk kan gmbr² aku beraya kat sini ( KUCHING )


family Ummi








dengan budak sabah yang datang beraya





♥ Terima Kasih Kerana Sudi Menjenguk Blog Saya ♥


♥ Klik Button Like Jika Suka ♥

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
TULIS AYAT COPYRIGHT KORANG KAT SINI