♥ MY WORDS ♥
Kadang² Allah hilangkan matahari dan mnurunkan hujan juga petir .puas kita menangis mencari matahari . Rupa² nya Allah ingin menghadiahkan kita pelangi.
Zuliyanie Aniey: 7 month anniversary

7 month anniversary


hyee all's :) gudmorning .
hye 2nd September ~ tu la yg ada d wall fb aku sekarang
ada apa dengan 2nd ? ada apa dengan cinta . hahahha 
aishhh xda laa . eya b'kait dengan tajuk entry kali ni . faham sendiri la haaaa 
okayy . hari ni genap 7bulan aku couple sama budak ambie tuh . ohh sayang iloveu somuchh ♥
xsedar dah kan 7bulan . rasa macam baru 2bulan kita kenal 
btw , i sayang u sangat² taukk ! u must know that okayy

btw, pagi² lagi mood da hilang
hilang dengan sakit kepala , mata masi mengantuk but I CAN'T SLEEP
bangun tadi terus call itu budak tapi nda b'angkat plak . auchhh !
haaa , pa lagi terus tangkap laptop la m'on9 kan diri
on9 punya on9 ahhh t'sentak aku dengan chat tu budakk
astaga bdebar terus . ya laaa ngatkan dia masi tido .
orang lambat tido kan semalam

semalam semalam dan semalam . shitt ! mata nda bole tutup
hati rasa gelisah , badan rasa rimas , kepala rasa sakit
i hate this situation !
nak kol tu budak pun masi busy dengan aktiviti nyaa semalam 
b'mesej jak la smpai mata t'lelap² tapi kejap² jak 
entah kol berapa baru dpt kol tu pun aku dah tido pastu t'bangun lagi balik 
rasa ada yg kurang . ohhh rupa nyaaa xda dengar suara nya di talian 
kol teruss tu budakk 
mengadu xbole tido . aishhh sakit hati juga xdapat tido 
kesian diaaa :( tunggu aku tido luk bru suru dia tido
last² budak tu cakap tutup mata , ingat muka b 
auwww , baca doa tido then tutup mata ingat muka dia
apa yg tbayang , muka dia kalo senyum² kambing . hahahah ! 
seriouslly , ingat muka diaaa n dengar dia b'cakap² terus rasa nak tido
haaaa ! pastu aku xtau dah apa yg jadi sebab mata dah tido 

heheh ! happy anniversary 7month dear . ILOVEU somuch ♥ ♥ ♥
bby harap hubungan kita kekal sampai akhir hayat .
don't forget about our promise 
jaga hubungan kita ni baek² okayy 


 
♥ butterfly ♥

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Menjenguk Blog Saya ♥


♥ Klik Button Like Jika Suka ♥

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
TULIS AYAT COPYRIGHT KORANG KAT SINI