♥ MY WORDS ♥
Kadang² Allah hilangkan matahari dan mnurunkan hujan juga petir .puas kita menangis mencari matahari . Rupa² nya Allah ingin menghadiahkan kita pelangi.
Zuliyanie Aniey: IMISSU

IMISSU


bismillahirahmanirahim ^^

hyee bloggers ^____^
lama rasany xupdate blog ni . rasa rindu plak nak update
cam sarang labah-labah plak . hermm bzy sangat sampai x t'update
miss la ngan kamu suma .

laaa cerita sal miss ni terus jatuh airmata ku ingat femly kat umah . terutama dengan my mom
makkkkkkkkkk .. missusomuch !!

kalau la perkataan tu aku bole ungkapkan then mak ku dengar alangkah bahagia ny aku
alangkah terharunya mak aku bhwa anakny merindukan ny
ya la sapa xrindu ngan mak sendiri bila b'jauhan
seminggu da bpisah pun aku tetap rindu mak aku apatah lagi ni skrg dah 3 bulan
hanya TUHAN yg tahu suma ni

seriouslly, tiap malam aku bukan gmbr² femly aku
bila buka tu konfom airmata jatuh. aku xtau kenapa lemah sangat bila ingat mak kat rumah
yaaa aku SENSITIF dengan perkataan MAK, IBU, MUMMY etc
if ada orang sebut perkataan tu konfom la juga airmata ni jatuh
xkira la d mana aku dengar tu tyme lam kelas ka, d bilik ka tetap juak sama
aku xtahu napa aku xsama mcm kwn yg lain . yaa dorang kuat,
aku lemah sebab mungkin aku rapat sangat ngan mak aku
yalaaa . if kat umah suma mak aku yg buad :)
aku just buad keja yg ringan² jak . kadang² tu membebel juak mak aku . hahahaha
laaa rindu pulak nak dengar sora mak membebel . hikhihkhihk

hermmm , mcm yg ku post dalam fb tu
"semenjak kebelakangan ni asyik fikir femly d tawau sampai t'mimpi² . dah kol lepas rindu pun masi juak :'( ber la abis airmata ku ingat durang d uma terutama my mom . aku mau balikkkkkkkkkkk peluk mama ku :((((((((("

serius !! aku balik² ngat dorang kat umah :)
dalam seminggu 5x kol dorang , kalo xpun bapa saya yg kol
kalo da kol tu hermmm tahan airmata jak bila bcakap ngan mak . xmau mak dengar aku nangis . malu la -.-
tapi .. bila da abis kol fuhhh penuh satu baldi then nangis pun tutp muka pkai selimut xmau kawan tingu . malu la:)

hermmm² stop da airmata ni jatuh . so stop juak la type entry kali ni . sok lusa, mingu hadapan saya sambung lagi erkk .
ni pun baru ada idea nak tulis pa . kalo x hurmm hampehhhh la nak update blog . Blogwalking pun xpena da

lastly , Makkkkkkkkk !! imissusomuch . muaxxhh²
paaaaaaaaa !! imissusomuch . rindu nak cerita ngan bapa , rindu nak kacau bapa tido , rindu nak gurau senda ngan bapa , rindu perangai bapa yg salu kacau aku kalau on9 ,
adekk pidaaaaa !!! rindu nak buli kau suru buad keja . hahahhah
adek aril !! rindu kenakalan mu sama airliur mu tu . . kau la adik ku paling babal . kadang² sakit ati ku ma kau
adikk izannn !! rindu la ngan kau . rindu aku yg suka manjakan kau . salu buad kan keja skola kau , rindu kau sebut " kak pinjam laptop mu bha ku mau men game ya"

oke ,, sampai sini jak :) baii luv u

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Menjenguk Blog Saya ♥


♥ Klik Button Like Jika Suka ♥

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
TULIS AYAT COPYRIGHT KORANG KAT SINI