♥ MY WORDS ♥
Kadang² Allah hilangkan matahari dan mnurunkan hujan juga petir .puas kita menangis mencari matahari . Rupa² nya Allah ingin menghadiahkan kita pelangi.
Zuliyanie Aniey: 16 March 2013

16 March 2013

hyee pembaca setia ku 
lama kan aku xupdate blog ne ? biasa la virus pemalas dah kat badan aku 
sampai aku ni pun xtau dah apa ubat dia . tapi whatever la !!
ehh malas nya nak taip , tapi kesian pulak kat blog buruk aku ni kan kalo xupdate . mesti blog ni nangis dapat Tuan macam aku yg PEMALAS . 
oke meh sini aku story sikit pasal kejadian selama aku DEACTIVE fb 
haaa ! genap hari ni seminggu dah aku deactive . WOW ! xsangka plak aku , besa nya dah 3hari konfom buka . Langsung xda tau hal² kawan aku , aku just active kat TWITTER , tapi twitter pun apa jak ada 
bosan tau !! alhamdulillah , perasaan mau buka fb tuh xda plak , rasa macam best pulak xda fb ni , tenang hati aku dari orang² yang myakitkan hati . aku deactive pun sebab nak jauhkan orang² itu . seriously ! makin menyampah , meluat , rasa nak tampar !! tapi xpa aku pendam kan suma ni . malas la nak gaduh² . paling buat aku sakit hati org yg fake FB tuh . SIAL betul la mulut dia . PUIKK !! aku dah tau kau sapa tapi aku malas nak besarkan , aku xsuka pgaduhan . sesama kita pempuan , sesama kita muslim . so lebih baek ko jaga laki kau kat sana , jaga anak lebih afdal dari biarkan mulut kau tuh macam longkang bussuk !! FUCK U
opss ! terMARAH la plak aku ha . 
dan sebab laen aku deactive , sebab xmau tgok muka Ambie jellek !! walaupun aku rindu dia sayang dia tapi aku rasa mgkin ni cara tuk aku xfikir betul , bukan apa , aku yang sakit tapi dia sana ? happy sangat . xpa la , janji dia senang . brpa hari lepas , migrain myerang dan ni la aku rasa first tyme yg paling teruk . biasa nya kat kepala aku area dahi dan dekat mata . tapi kali ni kepala sebelah kanan . nak baring pun payah ! Tuhan jak tau betapa sakit nyaa . Sampai aku pergi hospital , jumpa doktor . apa doktor cakap ? aku ni bnyk fikir slen dr mata aku ni rabun . adouhh punya CHOIII . tapi aku rasa mmg tu laa . fikir kerja , masa depan , ambie . ehh macam² la .ehh aku rasa la kan , kalo ambie baca ni mesti dia memaki² kan , asyik nama dia jak 
alalalala , sori la Ambie . suma aktiviti aku ada kaitan dengan kau , HAHA . sapa suru kau salu kat kepala aku. Then msti dia ckp camni , "Eh , yg kau bodoh sangat fikir aku kenapa ? sudah² la anie .kita xda harapan" . kalau dia ckp macam tuh . memang nak sepak terajang laa . kan kan ?
"Berfikir sebelum bertindak" haaa ! ayat tu la keluar dari mulut adek bongsu aku
okeeh² . nak tau apa aktiviti aku sepanjang xda fb ?
aku suka tido lmbat , bangun lambat , makan , tido lagi , on twitter 
haaa tu jaa la aktiviti aku , ada juga insan tuh text aku mna fb ? rasa nya dah jawab dah soalan diaa 
ohh yaa , slen tu kan aku asyik bgmbr jak . mungkin buat kenangan org len bila aku xda nnt .
okehh bawah ni gmbr² aku ya . ada juga pic sebelum² nyaaa 




 ngekkk ^___^


Pic time kat balung ( pic lama ) lawa x ? 


hyee , ni la rupa bila guna spek . sangat bida' ( tahi lalat aku pemanis muka )
hahahha

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Menjenguk Blog Saya ♥


♥ Klik Button Like Jika Suka ♥

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
TULIS AYAT COPYRIGHT KORANG KAT SINI