♥ MY WORDS ♥
Kadang² Allah hilangkan matahari dan mnurunkan hujan juga petir .puas kita menangis mencari matahari . Rupa² nya Allah ingin menghadiahkan kita pelangi.
Zuliyanie Aniey: ♥ LONELY ♥

♥ LONELY ♥

Bismillahirahmanirrahim
hola-hola para bloggers t'cinta . lama kan aku x m'update ni blog ? 
actually , busy dengan study . hehehe ☻ besa laa student life yg akan melalui last sem . yeahhh ! insyaALLAH . tapi betul² frust la dgn last sem ni . kadang² mau saja aku b'henti 
tapi rugi la kan ? aku mesti kuat , sabar , tabah untuk habis kan
Diploma Networking System akan ku genggam juga nnt
insyaALLAH 

hermm , esok aku akan ada test MUET . tapi kan aku langsung xpena study tuh benda . langsung xda ambil kelas or tusyen . astaga ! ni la first tyme test langsung teda dalam kepala . ntah mok jawab apa jak esok .
nasib la dulu sbelum masuk poli ari tuh pena study sikit ni pasal MUET , so tau la ckit selok belok camna nak buad WRITING + READING + LISTENING
haaa kurang satu kan ? SPEAKING ! 
speaking dah test ari tuh . abiss blurr otak tyme speking tuh . ntah speaking apa jakk tyme tuh
btw , doa kan esok jawab dengan tenang 

tenang ? aku sendiri pun nda pasti jugaaa
tyme begini pun skrg nda tenang jugaa . ahh gaduh² lagi sama c boyfie 
tension terus , aku penat , stress . pless faham aku apa yg aku mau dr kau
bila stress camni , memang aku asyik nak marah jak tpi suma tuh kejap jak .
bilaaa dah redhaa bru nak p memujuk mita maaf
haa ! sorry laa bos . salah ka xsalah tetap juga aku ckp mnta maaf
bukan apa , malas nak pnjg kan . kalo asyik gaduh jak xkemana la hubungan tuh . bosan bha gaduh.

now , xda mood nak study , buka fb pun huhh ! bosan . so, buka twitter & blog jak laa
lagi pun blog ni lama xupdate , time aku tgah stress & lonely la ni aku p buad entry jadi bole juak stdy sikit tuk writing esok . hahah ! 

hermm rasa nya ni jak kali nak update . ntah nak cita apa lagi 
bha² jumpa d entry laen . insyaALLAH 11/11 ni nak buad entry pasal befday aku yg dah blalu 
nak buad entry bila umo dah genap 21 tahun 1 bulan 
ari tuh xsempat nak buad entry sebab busy dengan homework . entry nnt tuh nak buad special buad someone♥ hikhikk . k baii

♥ SELAMAT MENONTON ANUGERAH SKRIN ♥


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Menjenguk Blog Saya ♥


♥ Klik Button Like Jika Suka ♥

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
TULIS AYAT COPYRIGHT KORANG KAT SINI