♥ MY WORDS ♥
Kadang² Allah hilangkan matahari dan mnurunkan hujan juga petir .puas kita menangis mencari matahari . Rupa² nya Allah ingin menghadiahkan kita pelangi.
Zuliyanie Aniey: ♥ MAAF ? SENANGKAN ? ♥

♥ MAAF ? SENANGKAN ? ♥




Hurm..Maaf?. Ada apa dengan maaf?, kalau perkara yang lalu diulangi berulang kali?, masih mampukah untuk memaafkan seseorang itu?. Apakah yang kau minta maaf ini patung boneka ataupun manusia yang tiada mempunyai perasaan yang mampu kau buat apa saja tanpa berfikir?, itu yang kau anggap, ataupun tiada ungkapan lain bagi meleraikan kesakitan dalam hati seseorang itu apabila ditusuk berulang kali?.

Aku manusia yang punya perasaan, bukan boneka ataupun robot yang boleh kau buat sesuka hati. Bila kau perlu, aku setia menanti dan mendengar luahkan kesedihan yang menimpa kau selama ini, tapi bila kau telah mencapai dan bertemu kebahagiaan kau, kau buang aku macam sampah!. Jika aku dilahirkan tidak mempunyai perasaan, aku tak kisah macam mana kau nak pergunakan aku.

Memaafkan seseorang memang senang,tapi hati yang sakit?, bila pula dia akan sembuh?. Kalau kau tak sisihkan aku, aku tak kan sakit hati macam ni. Kau akan sedar nanti, apa perasaan yang aku rasa sekarang...

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Menjenguk Blog Saya ♥


♥ Klik Button Like Jika Suka ♥

No comments:

TULIS AYAT COPYRIGHT KORANG KAT SINI