♥ MY WORDS ♥
Kadang² Allah hilangkan matahari dan mnurunkan hujan juga petir .puas kita menangis mencari matahari . Rupa² nya Allah ingin menghadiahkan kita pelangi.
Zuliyanie Aniey: Ku Berserah Pada Mu YA ALLAH

Ku Berserah Pada Mu YA ALLAH

maybe hanya blog medium aku untuk berkata2,mahu menulis apa sahaja yang aku mahu.Yaa aku tak kan menulis kalau tiada benda nak cakap,nak heboh,nak gosip dan nak dikongsikan.Means, blog ni adalah tempat aku type apa yang ada diruang fikiran aku dulu,sekarang dan nanti.

sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula sesuatu hubungan yang dijaga dengan eloknya. Tiada hubungan yang tak diduga,tak dicabar,tak diuji. Itu semua adalah takdir dan ujiannya. I remember every word you said. yes!aku akan ingat setiap janji yang dikotakan, aku akan ingat setiap apa yang dikatakan tak kira la baik dan buruknya. Biar pun semua itu melukakan,apa kan daya aku nak lawan semua tu. Bukan berputus asa tapi hanya berserah kepadanya.

Tak terniat nak aibkan sesiapa. Ini hanya sekadar perkongsiaan. Dalam blog aku bercerita semahunya. Mohon maaf andai kata ada yang terasa. adakah Allah tengah membuka mata ku dan minda ku? aku tak yakin. Tapi pertanyaan datang mengejut dari hati dan fikiran. Apa kah itu semua? adakah kami tiada jodoh? Walluhalam. 

Hati perempuan mana yang tak sakit.Tak semua benda aku nak cerita disini. Kesukaran ku untuk menjelaskannya. Hati kecil ku meraung semahunya.Fikiran ku ligat mencari apa puncanya.  adakah atas kecuaian ku atau ada sesuatu yang terjadi tanpa pengetahuanku. Aku mohon Allah tunjukkan aku kebenaran.Redhakan hati ku dalam apa jua bentuk keadaan. 

ada yang rapat denganku mengatakan , buat sekali tak mustahil tak buat lagi. Ya Allah! sentap hatiku. aku bingung! apa ni semua. Ini ka satu lagi ujian yang aku kena hadapi.Apa pun aku kena tenang. Ini semua ketentuannya. Allah tak bagi sesuatu dugaan diluar kemampuan kita. Hanya padanya ku berserah



♥ Terima Kasih Kerana Sudi Menjenguk Blog Saya ♥


♥ Klik Button Like Jika Suka ♥

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
TULIS AYAT COPYRIGHT KORANG KAT SINI